بالاترین

عکس و مطلب جالب

بالاترین

عکس و مطلب جالب

در محاسبه زمان مرگ جنتی ناکام ماندم !

الان میخواستم از سایت findyourfate.com زمان مرگ جنتی رو محاسبه کنم . اولش رفتم توی سایت ویکیپدیا و دیدم که نوشته جنتی در سال 1305 به دنیا اومده . بعدش نشستم حساب کتاب کردم دیدم با این اوصاف جنتی الان باید حدودا 85 سالش باشه . گفتم الان سال 2011 هست پس اگه بخواهیم سال تولد جنتی رو به سال میلادی حساب کنیم حدود سال 1926 میلادی میشه ! بعد رفتم توی این سایت تا زمان مرگ جنتی رو محاسبه کنم دیدم در قسمت data of birth فقط امکان محاسبه زمان مرگ متولدین بعد از سال 1940 وجود داره ! این یعنی جنتی اساسا 14 سال قاچاقی زندگی کرده !! عزرائیل در سایت رسمی اش اعلامیه داده است که : یا ایها الناس پروردگار جهانیان 14 سال پیش مرا دستور داد که بروم و جان جنتی را بگیرم اما تا این لحظه موفق به یافتنش نشده ام . از یابنده تقاضا میشود او را به نزدیک ترین کشتارگاه تحویل بدهد . اجرکم عندالله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد